אנסטסיה פישר צילום ושיווק דיגיטלי

דף נחיתה – כיצד להתחבר לקהל הנכון כדי ליצור דפי נחיתה ממירים באמצעות תוכן אפקטיבי

כדי להבין איך ליצור תוכן איכותי וממרי עבור דף הנחיתה שלך, תחילה חשוב להבין היכן יתארח דף זה באתר ומה מטרתו.

אופטימיזציה של דף הבית שלך – בתהליך הפיכת דף הבית לדף הנחיתה המרכזי באתר שלך, תרצה לכלול אלמנטים המבוססים על הצעת הערך של החברה שלך או הצעת מכירה ייחודית.

דף נחיתה למסע פרסום – תרצה להציג רק אלמנטים ולחצני קריאה לפעולה הקשורים לאותו מסע פרסום ייחודי.

יצירת תוכן אפקטיבי וממיר תלוי היא מטרת דף הנחיתה והן בקהל היעד. ישנם כלים בסיסיים עליהם ניתן לבנות את הסיפר של המותג, השירות או המוצר שלך.

המטרה שלנו היא להשאיר את המבקר יותר מ 8  שניות בדף הנחיתה, כדי לעשות זאת, לעורר עניין ולהניע לפעולה, עלינו להתייחס למספר מצומצם של תהיות שיש למבקר:

  • מה זה? – המוצר/ השירות שאתה מוכר
  • למה זה טוב לי? איך המוצר/שירות נותן מענה ללקוח, לצרכים שלו, לרצונות שלו או הפחדים שלו.
  • למה אני/החברה/המותג?
  • איך זה עובד

מה זה?

הדבר הראשון והחשוב ביותר להציג למבקר הוא המוצר / שירות אותו אנחנו מקדמים!

שם ותיאור קצר, ממוקד וברור מאוד הם חובה בחלק העליון של דף הנחיתה, אנשים לא מעוניינים לבזבז את זמנם על משהו שהם לא מוצאים רלוונטי.

למה זה טוב לי?

הדבר המרכזי שצריך להופיע בדף הנחיתה הוא משפט / פסקה קצרה שמדברים על מבקר עצמו! מה הוא רוצה / צריך / חווה?  איך המוצר / שירות שלנו נותן מענה לצורך הספציפי הזה? אנשים מרוכזים בעצמם ורוצים לדעת "מה יצא לי מזה" ברגע שהמבקר מזהה את עצמו בפתיחת הדף נחיתה הוא יהיה מעוניין להמשיך לגלול כדי לראות מה הערך של ההצעה בשבילו.

למה אני?

אף אחד לא ממציא את הגלגל, לכן חשוב להעביר למבקר בדף הנחיתה למה עליו לתת לנו את ההזדמנות ולבצע רכישה / הרשמה. ניתן לעשות זאת בצורה ברורה וקצרה של הצגת העסק שלנו.

מה אתה עושה

למה אתה שונה

מהם היתרונות המרכזיים שלך

איך זה עובד?

המבקרים שהם קהל היעד המדויק שלך, שלמעשה מתאימים מאוד למה שאתה מציע ולאופן שבו החברה שלך מייצרת ערך ירצו לחקור את המוצר שלך בפירוט. הם רוצים להבין בדיוק מה זה עושה.

כאן נכנס לתמונה קטע התכונות העיקריות. הנה ההזדמנות שלך להציג את המוצר שלך בפעולה וכיצד התכונות למעשה יוצרות פתרון עבור לקוח היעד שלך.

שימוש בוידאו קצר יכול להיות אפקטיבי בקטע, כיוון וידאו עשוי היטב יכול להיות ברור הרבה יותר.

ניתן להציג את המידע בדרכים שונות כמו בלוקים – פריסה של שלוש עמודות כדי להציג את התכונות הפופולריות ביותר זו לצד זו. המבקר יכול להבין במהירות למה המוצר יכול לשמש, האם תכונות אלו יכולות לעזור לחברה שלך לפתור בעיה. אחת הדרכים הטובות ביותר להציג את תכונות המוצר היא פשוט להציג את המוצר בשימוש.

לחצני הנעה לפעולה

הכניסו לחצני הנעה לפעולה מייד בחלק העליון הקבוע של הדף! לאחר מכן פזרו אותם במרווחים שווים בין קטעי המידה, כך שבמקרה והמבקר מעוניין לבצע פעולה האפשרות הזאת תהיה זמינה בשבילו.

תמחור / מחירון

אחת ההתנגדויות הגדולות ביותר שיהיו למבקרים חדשים כשהם מתקרבים לשלב הסגירה של היא המחיר. לפעמים נבחר להתמודד עם התנגדויות אלה מראש.

הכללת סעיף תמחור ברור ושקוף יכול לעזור בפירוט המפרט עבור אותם מבקרים שמוכנים לקנות. גם אם עדיין יש להם כמה שאלות מתמשכות, אתה אמור להיות מסוגל לקבל המרה – אם תפרט בדיוק על מה הם משלמים.

טופס

הקטע האחרון שהוא בגדר חובה הוא טופס ההרשמה. 

לאחר שבנית קצת אמון ראשוני עם המבקר, הגיע הזמן לבקש ממנו לנקוט בפעולה ולהירשם. 

כדי להגביר את שיעור המרות ההרשמה שלך, תרצה להציע תמריץ כלשהו למבקר. איזה סוג של ערך אתה יכול לתת בחינם? חשוב לשמור על טופס הרשמה פשוט וברור, מסירת מידע רב בשלב ההרשמה יוצר דחייה ונטישה מצד המבקרים. 

קטעי תוכן נוספים בעלי ערך בדף הנחיתה חשובים לא פחות, נדאג לטקסטים קצרים וברורים, מסרים גרפיים ברורים ולחצני הנעה לפעולה. רעיונות לתוכן נוסף שיכול להועיל?

  • קייס סטאדי
  • היכרות עם הצוות
  • לקוחות ממליצים
  • שאלות נפוצות

בתהליך הכתיבה אני ממליצה להשתמש בשפה רלוונטית לקהל היעד שלכם ופונה אליו ישירות ובגובה העיניים, הדבר החשוב ביותר הוא שהמבקר בדף הנחיתה יבין את המסר! אנחנו לא רוצים ליצור תסכולים ע"י שימוש במינוחים מקצועיים מורכבים או עודף מידע.

מסר קצר וממוקד מטרה, עשיר במילות חיפוש שמדבר בגובה העיניים יהיה טוב יותר להמרות שלכם!

Share the Post:

פוסטים נוספים

דילוג לתוכן