אנסטסיה פישר צילום ושיווק דיגיטלי

בלוג

ציוד צילום – Canon EF 85mm f/1.8 USM

ציוד צילום – Canon EF 85mm f/1.8 USM

האם אתה צלם שואף להוט להתעמק בעולם הקסום של צילום פורטרטים ומשפחה? אם כן, אתה במקום הנכון! בבלוג זה נציג בפניכם את הקסם של עדשת Canon EF 85mm f/1.8 USM – כלי רב עוצמה שיעלה את משחק הצילום שלכם לגבהים חדשים. בין אם אתם מצלמים רגעים משפחתיים מחממי לב, חוגגים אירועים מיוחדים או יוצאים לפרויקטי דיוקן, העדשה הזו בטוח תהפוך לבן לוויה שלכם. הבה נחקור חמש סיבות משכנעות מדוע כדאי להשקיע בעדשה זו עבור אלה המחפשים ללכוד זיכרונות שיישמרו לנצח.

קרא עוד »
טיפים לתכנון תוכן לבלוג ליוצרים ובעלי עסקים

שליטה באמנות הבלוג בכמה צעדים פשוטים

בלוגים הם פלטפורמה מדהימה להביע את המחשבות שלך, לשתף ידע ולהתחבר לאנשים בעלי דעות דומות. עם זאת, זה לא נדיר להתמודד עם האתגר של שמירה על זרימה עקבית של תוכן מרתק. אל תדאג! בבלוג זה, נחקור שישה טיפים יעילים שיעזרו לך להתגבר על מכשולים של יצירת תוכן ולהעלות את משחק הבלוגים שלך.

קרא עוד »
מה זה UGC? כוחו של תוכן שנוצר על ידי משתמשים: חיזוק המעורבות והאותנטיות

מה זה UGC? כוחו של תוכן שנוצר על ידי משתמשים: חיזוק המעורבות והאותנטיות

בעולם המהיר של שיווק דיגיטלי, תוכן שנוצר על ידי משתמשים (UGC) משנה את המשחק. UGC מתייחס לכל צורה של תוכן, כגון תמונות, סרטונים, ביקורות או המלצות, שנוצרו על ידי משתמשים ולא על ידי המותגים עצמם. בפוסט זה, נבין מדוע תוכן UGC עובד בצורה הטובה יותר בפלטפורמות מדיה חברתית, ונבחן את השפעתו על מעורבות ואותנטיות. נחקור את היתרונות הספציפיים של UGC, במיוחד בתחום צילום המוצרים.

קרא עוד »
צילומי משפחה, מדריך צילום משפחתי - אמא בתמונה

ברוכים הבאים למדריך שיגרום לך לצאת מאחורי המצלמה ישר לתוך האלבום המשפחתי שלך!

האם זה מלחיץ אותך לחשוב על לעמוד מול המצלמה? זה מובן לכולנו יש חוסר ביטחון כזה או אחר שמונע מאיתנו להצטלם. אבל זה חשוב שתהיה חלק מהזכרונות של המשפחה שלך! תאמיני לי את תרצי להיות בתמונות עם הילדים שלך!

קרא עוד »
ציוד צילום - עדשת ה-50 מ"מ f/1.4

ציוד צילום – עדשת ה-50 מ"מ f/1.4

ני מאוד רוצה להמליץ לכל הצלמים המתחילים על אחת מהעדשות החיוניות שתמצאו לרוב בערכת צילום שלכם- עדשת ה-50 מ"מ f/1.4. בואו נביט נעל היתרונות של עדשה זו ומדוע היא מומלצת מאוד לצלמים מתחילים.

קרא עוד »
כלים עסקיים

כלים עסקיים

שימוש בכלים עסקיים נכונים לשיווק וניהול העסק חשוב מאוד לכל עסק ולבעלות עסקים קטנים ובינוניים במיוחד!

קרא עוד »
דף נחיתה

דף נחיתה – כיצד להתחבר לקהל הנכון כדי ליצור דפי נחיתה ממירים באמצעות תוכן אפקטיבי

הדבר המרכזי שצריך להופיע בדף הנחיתה הוא משפט / פסקה קצרה שמדברים על מבקר עצמו! מה הוא רוצה / צריך / חווה?  איך המוצר / שירות שלנו נותן מענה לצורך הספציפי הזה? אנשים מרוכזים בעצמם ורוצים לדעת "מה יצא לי מזה" ברגע שהמבקר מזהה את עצמו בפתיחת הדף נחיתה הוא יהיה מעוניין להמשיך לגלול כדי לראות מה הערך של ההצעה בשבילו.

קרא עוד »
צילומי משפחה

הכנות ליום צילומי משפחה

איך מתכוננים? מה לובשים? זה משהו שנשוחח עליו לפני שיגיע היום הגדול (אני מעודדת את הלקוחות לשלוח לי תמונות של התלבושת!). תמיד חשוב לי שהלקוחות שלי ירגישו מוכנים, רגועים והכי חשוב, נאמנים לעצמם.

קרא עוד »
צילום בטלפון הנייד

רוצה לצלם כמו מקצוענית בטלפון הנייד? הגעת למקום הנכון!

הטלפון הנייד הוא המצלמה הכי זמינה והכי נוחה לשימוש לתיעוד חיי היום יום שלנו ואפילו ליצירת תוכן לקידום העסק שלנו. כמובן שאיכות הצילום תהיה תלויה באופן משמעותי באיכות המצלמה בטלפון הנייד שלנו, עדיין גם הטלפון החדיש ביותר לא תמיד יתן לנו תוצאה מדהימה.

קרא עוד »
whatsapp business

WHATSAPP BUSINESS

כולנו משתמשות באפליקציית וואטסאפ באופן יומיומי אבל לא כולן יודעות שיש גרסה (אפליקציה נוספת) המיועדת לעסקים!

קרא עוד »
דילוג לתוכן