אנסטסיה פישר צילום ושיווק דיגיטלי

הכנות ליום צילומי משפחה

איך מתכוננים? מה לובשים?

אחת השאלות שאני נשאלת הכי הרבה, כאשר הלקוחות שלי קובעים איתי יום צילום, היא "מה לכל הרוחות אני לובשת ?!“. אני אוהבת לעזור לזוגות ולמשפחות המצולמות שלי להתלבש לצילומים, במיוחד כשמדובר בצילומי תינוקות או נשים אחרי לידה. זמן בו דימוי הגוף עשוי להיות לא בדיוק מה שהיה פעם, או שהבגדים שאת אוהבת פשוט לא מתאימים.

זה משהו שנשוחח עליו לפני שיגיע היום הגדול (אני מעודדת את הלקוחות לשלוח לי תמונות של התלבושת!). תמיד חשוב לי שהלקוחות שלי ירגישו מוכנים, רגועים והכי חשוב, נאמנים לעצמם.

כדי שיהיה לכם יותר קל להתכונן חשבתי לרכז מספר קווים מנחים שיעזרו לכם לבחור בגדים לצילומים:

1. צבע

המקום המתבקש להתחיל! אני אוהבת להיצמד לצבעים ניטרליים ולבחור תלבושות בגוונים דומים של אותו הצבע. חומים, שזיפים, חרדל וגוונים קרמים. אם אתם רוצים לבחור לבן בשמחה!  רק צריך לקחת בחשבון של כל המשפחה צריכה ללבוש לבן. ככלל אני מעדיפה שלא תלבשו צבעים כהים מאוד וצבעים בוהקים וזרחניים מאוד כיוון שהם יכולים להשפיע על גוון העור שלכם.

כדי לקבל רעיונות לשילובי צבעוניות מעניינים, ניתן להיכנס לקישור הבא:  צבעים שמשתלבים יחד.

2. טקסטורה

בניית שכבות הדפסים ומרקמים בצורת הלבוש שלכם היא עוד דרך מדהימה ויעילה לייצר מראה משפחתי מגוון משתלב יחד. סריגים שמנמנים, חולצות פשתן ושמלות זורמות עם הדפסים פרחוניים יעבדו מצויין. חשוב לזכור להימנע מהדפסי לוגו או הדפסים מסחריים אחרים (אנחנו לא רוצים את סמי הכבאי כוכב מרכזי בצילומי משפחה שלכם). 

חזרה כאן היא המפתח – לא כולם צריכים ללבוש את אותה התלבושת בדיוק, אבל קווי הדמיון בחומרים וצבעים יגרמו למראה מלוכד ולהרגשה של תמונה מושלמת אחת.

3. נוחות

כל כך חשוב! אני רוצה שתרגישו בנוח מול המצלמה. האופן בו אתם מתלבשים אמור לגרום לכם להרגיש בנוח. המטרה היא שתהיו רגועים מספיק כדי לנוע בחופשיות וליהנות מהזמן שאתם מבלים עם המשפחה הקטנה (או הגדולה) שלכם.

4. אישיות

תהיו אתם! הדבר האחרון שאני רוצה זה שתרגישו צורך לצאת לקנות ארון בגדים חדש רק כדי לייצר מראה שאתם חושבים שאמור להיות מול המצלמה. תלבשו משהו שאתה אוהבים ואני מבטיחה לכם שהוא יראה מצויין. אולי יש לכם אביזר או פריט לבוש אהוב, משהו שגורם לכם להרגיש פשוט נהדר? תתחילו עם זה ובנו את שאר התלבושות של המשפחה מסביב – השתמשו בפריט זה כנקודת התחלה לצבע או מרקם או לשניהם!

5. אביזרים

שמיכות, טטרות עיטוף לתינוקות, סדיני פשתן, שמיכת פיקניק, כל אביזר בו תרצו להשתמש! כל אלה מהווים מקורות השראה נפלאים כאשר אתם בוחרים את הצבע והמרקם של הביגוד שלכם. 

6. איפור ושיער

חשוב שתרגישו במיטבכם! לכן קחו רגע להשקיע בלק חדש בציפורניים, איפור קל, סידור שיער ותספורות לילדים. כל אלה יוסיפו לשביעות הרצון שלכם מהצילומים.

7. הסביבה

הדבר האחרון, אבל חשוב לא פחות לקחת בחשבון הוא איפה אנחנו מצלמים ?! האם נוכל לשחק בגוונים החוליים של קו החוף? או אולי על כרי הדשא השופעים המנוקדים בפרחי בר? או שאנחנו מצלמים בבית שלכם שם יש ספה / שטיח / יצירת אמנות? חישבו על הסביבה שלכם ועל אילו אלמנטים אתם יכולים להדגיש בבחירות הבגדים שלכם. 

כמה דגשים נוספים חשובים ליום צילומים מוצלח:

בבקשה להגיע בזמן, זמן הפגישה נקבע לפי תנאי המיקום והתאורה לכן יש חשיבות רבה לעמידה בזמנים, כדאי להגיע 10 דקות מוקדם יותר.

אנא השאירו את המצלמות והטלפונים הסלולריים שלך בתיק.הצילומים יעברו הרבה יותר בקלות ללא הסחת דעת של מצלמות אחרות או צורך לענות לשיחה.בכל הצילומים (אך במיוחד לילדים ותינוקות) מצלמות, טלפונים סלולריים ואנשים אחרים מהווים הסחות דעת, העלולות להשפיע על תשומת ליבם של המצולמים.

גם אם אנחנו ביום צילום של תינוקות וילדים, לא לשכוח שנעשה כמה צילומים עם אמא ואבא, הבאת אותם לעולם הזה, מגיע לך כמה תמונות איתם.

בבקשה אל תכינו את הילדים ליום צילום , אין צורך. אני אשמח ללמוד על התחביבים שלהם ועל תחומי עניין שיש להם ליצירת היכרות מהירה יותר. הכל יבוא באופן טבעי במהלך הצילומים ע״י הנחיות המייצרות פעולה שאני אתן לכם.

הכי חשוב תהנו!

Share the Post:

פוסטים נוספים

דילוג לתוכן