אנסטסיה פישר צילום ושיווק דיגיטלי

ברוכים הבאים למדריך שיגרום לך לצאת מאחורי המצלמה ישר לתוך האלבום המשפחתי שלך!

האם זה מלחיץ אותך לחשוב על לעמוד מול המצלמה? זה מובן לכולנו יש חוסר ביטחון כזה או אחר שמונע מאיתנו להצטלם. אבל זה חשוב שתהיה חלק מהזכרונות של המשפחה שלך! תאמיני לי את תרצי להיות בתמונות עם הילדים שלך!

בגלל החרדה שלנו להצטלם באופן טבעי הכני מדריך קצר שיעזור לך להצטלם אצלך בבית באווירה טבעית ונינוחה מבלי להפעיל לחץ על עצמך או על המשפחה.

תוכלו ליהנות ולהמשיך לעשות את מה שאתם תמיד עושים יחד ותוך כדי לנצל כמה דקות ולצאת אל מאחורי המצלמה. תזכרי התוצאה לא צריכה להיות מושלמת היא צריכה להיות אוהבת ואמיתית כדי שתוכלו להביט בצילומים ולהרגיש את הרגע.

אז בואי ניגש ישר לעניין!

תלמדי איך להפעיל את הטיימר בטלפון או במצלמה שלך

חיפוש קצר ביוטיוב לפי דגם המצלמה או המכשיר הנייד שלך יאפשרו לך ללמוד במהירות כיצד להפעיל את הטיימר, כיוון שאת הולכת להיות מול המצלמה, ואת עדיין צריכה דרך לצלם את התמונה הדרך הקלה ביותר היא להשתמש בטיימר של המצלמה שלך. 

אני משתמשת בו הרבה כדי לצלם תמונות שאני נמצאת בהן – כולל צילום ליום המשפחה בגן של הקטנה!

אם קשה לך עם ריצות הלוך חזור את יכולה להיעזר בשלט הכי פשוט לצילום עצמי שמתחבר לטלפון ולמצלמה בבלוטוס, אם יש לך מצלמה יחסית חדשה תוכלי להשתמש באפליקציה ייעודית לטלפון הנייד!

חצובה או כל דבר אחר להניח עליו את הטלפון או המצלמה שלך

צילמתי כמה שנים עם ה-DSLR שלי לפני שרכשתי חצובה, אז את צריכה לדעת שזה לא חובה ולא חייבים לרוץ ברגע זה לחנות. זה יקל על הצילום כי יהיה קל יותר להעמיד את המצלמה בגובה וזווית שאת רוצה.

אם אין לך חצובה, יש הרבה חפצים שתוכלי להשתמש בהם : כסאות, דלפקים, שולחנות, שרפרפים, ספרים ואפילו רצפה!

פושט תהיה קצת יותר יצירתי וכאן אנחנו מגיעות לנושא הבא: זווית צילום.

זוויות צילום

תחשבי על זוויות צילום שיהפכו את ה״סט צילום״ שלך למקורי ויתנו לך תוצאה טבעית של זבוב על הקיר.

הניחי את המצלמה על רצפה אם אתם רוקדים או או שאת מעיפה תינוק באוויר.

הניחי את המצלמה בגובה השולחן בזמן שאתם מציירים או עושים פאזל יחד.

הניחי את המצלמה על השיש במטבח בזמן שאתם מכינים את הסלט לארוחת ערב.

אין סוף לרעיונות פשוט נסי ותראי מה הכי קל ונוח בשבילכם, הכי חשוב תלחצי על טיימר ותעשי דברים יומיומיים עם הילדים. כמה כיף יהיה להסתכל על תמונה של כל המשפחה מצחצחת שיניים יחד כשהם כבר יהיו הורים בעצמם?

עריכה

דואגת שאת לא מאופרת בצילום? השיער לא מסתדר? לא נורא! יש מגוון אפשרויות עריכה כולל אפליקציית לייטרום חינמית לטלפון הנייד, אפשר לראות כאן את ההדרכה:

אני ממליצה לתמיד ליישר את התמונה, להתייחס לחוק השלישים ואם עדיין קשה לך נסי שחור לבן, את לא תאמיני כמה זה מחמיא.

והכי חשוב – פשוט תעשי את זה!

אם הצילום לא מושלם מבחינה טכנית, העולם לא יגמר אבל את יכולה לקבל תמונה שהיא אוצר אמיתי. תמונה אחת של זיכרון מרגש אמיתי, היא הרבה יותר טובה מאשר שום תמונות בכלל!

Share the Post:

פוסטים נוספים

דילוג לתוכן